ICTHE 09

30 November 2009

akhirnye seksaan dr thn lepas selesai gak... dr 22 hingga 25 nov tu .. bpaq khususnye & yg lelain geng upsi bertapak kat hotel legends bg menjayakan international conference on teaching & learning... benda ni dah mula dr thn lepas.. seingat aku aku minta quotation dr beberapa hotel ms nov 08 lagi... kat sana... mcm2 hal yg jadi.. tp syukur semuanye berjalan lancar..a de le sikit cacat cela.. mana ade benda semau nak perfect kan... yg pasti dah berjaya ... dah lega sikit... kerja lain lak menanti.... ms kat sana tu 23 hb tu ade dinner sbg majlis perasmian... kecewa gak ada meja kosong.. tp ape nak buat.. takkan nak pasa org dtg kan... yg pasti semua sekretariat dan yg lelain dah cuba terbaik bg menjayakannya.... buat semua tq atas kerjasama.. aku gak minta maap kalau ade yg terasa coz biasala kat sana.. bila dah naik letih semua benda nak kuar dr mulut nie....



0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP