SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

07 September 2010

kejap je masa berlalu... sedar tak sedar dah nak sambut raya... maknanye kita akan tinggalkan bulan ramadhan.. moga panjang umur & dapat menyambut ketibaan ramadhan yang akan datang....

sempena bulan syawal yang bakal tiba.. aku ambik kesempatan ni untuk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua.. minta ampun maaf kalau ade kata-kata dlm blog ni yang secara langsung @ tak menyinggung korang.. macam biasa cuti raya aku & family berada di Ipoh psl aku & hubby dua2 org Ipoh... cuma pagi raya aku beraya di Behrang dulu.. umah opah hubby.. pastu baru balik Ipoh....

1 comments:

☆ lieya latif ☆ September 7, 2010 at 11:06 AM  

selamat hari raye buat lieza sekeluarga...mohon maaf zahir dan batin...moga bergembira di hari lebaran....❀◕‿◕❀

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP