syoknye dapat balik Ipoh...

01 September 2010

abih hati dapat balik umak mak minggu lepas... dapatle bbrp hari berbuka & bersahur bersama.. kalau idak... asyik berdua je...
rutin masa cuti tu.. pagi ikut mak gi pasar besar.. bukan psl mak ajak tp psl hero kecik aku tu, itule aktiviti wajib kalau balik umah tok nye.. mesti ajak ke pasar.. kalau dia bangun lambat terpaksale tunggu dia bangun baru leh pegi.. kalau mak abah pegi tanpa dia ( psl dia tido kan) mau dia ngamuk guling-guling.. siap ungkit-ungkit nanti... aku pun pelik ape yg disuka sangat ke pasar besar ipoh tu pun tak tahu le.....
tahun ni mmg dah plan awal2 TAK NAK buat biskut raya ha ha ha...so blk umah mak ari tu pun takde buat.. tp aku buat kerepek gunting @ siput... jenuh aku menguli ... nak gentel lagi.. tp pueh ahti bila dah siap..semua puji sedsp ;e.. gebu le.. rangup le.. sampai mak aku ckp.. ni belum raya dah abih ni.. maunye idak.. lepas buka .. sambil tgk tv je depa duk bantai makan kerepek aku tu..





0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP