cuti CNY............

18 February 2011



hu hu jangan tak tahu.... CNY tu aku cuti direct seminggu...plan nak bercuti ke satu tempat tu terpaksa dicancel atas sebab2 yg tak leh nak elak... so just lepak kat umah mak bapak aku & hubby kat ipoh... x last jumaat tu tetiba hubby ajak gi penang.. tp bkn naik keta... hubyy ajak naik pengangkutan awam.. tujuan??? nak bg pengalaman utk hero kecik tu Faidhi...

so perjalanan bermula dari stesen KTM Ipoh menuju ke Butterworth... dari 6 petang sampai Butterworth dalm 10.30 mlm.. kemudian jalan kaki menuju ke jeti utk naik feri ke seberang ( first time aku jadi pejalan kaki maik feri ni, selalu akn naik keta je atas feri ni ), sampai kat sana sepupu hubby amik.. kat sana tido umak makcik hubby di Bayan Lepas... esok perjalanan balik ke Ipoh naik bas pulak... jem toksah ckp... letih yg amat............... tp seronok... yang paling geli hati... sampai je Ipoh... Faidhi ckp " ayah.... kita belum naik lori je kan ?" terus aku ngan hubby tercengang... ha ha ha ha .. mana lak aku nak cari lori bg dia naik ni... haaa ade kawan hubby di Ipoh... nanti ye Faidhi kita naik...




0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP