e place... isi perut baru....

16 February 2011

akhir-akhir ni aku susah nk update blog.. puncanye pc aku bingung... tak leh nak log in.. jgnkan log in nak search ape2 pun tak leh.. dah jenuh kodek sana sini..ni mengupdate pun atas ehsan liana bg pinajm jap pc dia.. ha ha ha tapi insyaAllah ptg ni ok kot pc aku...


skrg ni ade tmpt baru yg leh aku lepak utk lunch... e palce adik berasik easy cafe... setakat ni dah 4 kali aku... makan, harga & service setakat ni ok.. so layan jelah gmbr gedik kami bertiga ye.. gmbr kali pertama pegi, kali kedua, kali ke 3 aku nagn zura je.. & kali ke 4 takde gmbr psl aku bw parents aku... kang depa kata anak depa ni dah takde keje.. mkn pun nak snap...

p/s: duk sibuk snap gmbr sendiri .. so gmbr kedai tu aku amik dr blog k anis.... k anis minta izin ye.. cilok satu gmbr....



  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP