syahdunye....

21 February 2011



gambar ni aku search kat goggle je


mg lepas.. tak salah aku hari khamis.. lepas balik keje.. aku terus bermandi peluh.. kutip semua daun2 pisang utk masuk dlm beg sampah... aku upah org tebang pokok pisang kat laman kecik umah tu... tgk2 dlm 13 pokok.. cepat betoi membiak pisang ni.. so kenale terbang psl dah menjulur masuk bumbung, masuk tingkap...

abih je aku terus terduduk penat.. naik semput... Faidhi yg duk khusyuk tgk kartun tetiba pandang aku

faidhi : ibu ngape?

aku ; ibu penatle...

faidhi : tu le ibu suka buat keje banyak2.. tu le ibu penat... ( sengih-sengih dia)

aku : faidhi..... kalau ibu mati , faidhi sedih tak? ( tetiba je ayat ni kuar dr mulut aku)

denagn tak semena-mena .. dia larik kat aku.. smbil nangis

Faidhi : ibu jgnle mati... Ad sedih... nanti ibu masuk tanah... nanti Ad tggl ngan ayah.. sape nak antar Ad sekolah.... (dan mcm2 lagi dia ckp)

time ni ku dah sebak sgt... terus aku berdoa .. "YA ALLAH YA TUHANKU... PANJANG UMURKU, KURNIAKAN AKU KESIHATAN YANG BAIK.. AGAR AKU BOLEH MEMBIMBING DAN MELIHAT ANAK AKU MEMBESAR JD INSAN YANG SOLEH & BERJAYA"

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP