manusia pentingkan diri....

17 July 2009

aku bengang giler kat empunya keta kat bawah ni.. rabu lepas.. dlm 12.30... pengasuh taska sms aku kata faidhi tak sihat.. so aku kata eku nak ambik bawa ke klinik before 1 coz kang waktu rehat semua klinik ni tutup... so aku terus trn nak ambik faidhi.. tup-tup aku tgk keta zura di 'blok' oleh keta ni.. bayangkanlah betapa sakitnye hati aku... angin giler....nasib baik bukan kes kecemasan... ikut hati mcm nak calarkan je tapi aku beristifar panjang2... cuma aku nak tuan punye kereta ni JGNLE PENTINGKAN DIRI.. SANGGUP PARKING SESUKA HATI JANJI DEKAT... COZ AKU TGK BYK LAGI PARKING CUMA AGAK JAUH DR BGN CANSELORI NI... TP BUKAN JAUH MANA PUN... DASAR MANUSIA TAKDE OTAK.... KENA KAT BATANG HIDUNG SENDIRI BARU TAHU...

1 comments:

Raja Radiah July 17, 2009 at 2:50 PM  

huhhhh..keta sapa kah ini?kalau akak, siaplah tuan punya keta ini, ku cari sampai dapat...menyusahkan orang je....

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP