TAKZIAH DAN AL FATIHAH

12 July 2009

ahad.. aku berada kat ipoh... pukul 7am aku terima sms dr k akmar... sms berbunyi " td mak la call, acu taska meninggal" kemudian diikuti sms dr k fudza memberitahu pengkhabaran yg sama cuma ade sedikit pertambahan iaitu " dekat nak subuh td".. 2-3 kali aku baca sms tu mcm tak percaya... sesiapa yg menghantar anak di taska upsi pasti mengenali arwah. walaupun arwah bukan pengasuh kelas faidhi tetapi aku sering bertegur sapa dgn arwah memandangkan arwah merupakan seorang pengasuh yg penyayang... tak penah aku dgr dia meninggikan suara.. arwah cuma penah beberapa hari ditugaskan menjaga kelas faidhi.. ketika tu aku berkata pada arwah " lega hati lieza acu jaga kelas faidhi " tp sekejap je kemudian ditukarkan kembali ke kelas 1 thn memandangkan budak2 dr kelas baby mengenali arwah.. jd utk memastikan baby yg masuk ke kelas setahun tidak meraung.... arwah mengasuh di kelas setahun...setahu aku yg baby plg rapat dgn arwah adalah Fatir.. pepagi menangis bila dihantar kecuali disambut oleh arwah acu barulah dia nak.. mcm mana esok ye... SEMOGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT & SEMOGA ARWAH DI TEMPATKAN DI KALANGAN ORG-ORG YG BERIMAN.. AMIN... AL FATIHAH

1 comments:

Dj Epoi July 15, 2009 at 10:48 PM  

Salam Takziah buat keluarga disana...

Terima Kasih coz sudi mengunjung Radio Buruk Gua......

Nice Blog.....

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP