TAHNIAH AJUN & AZURA

23 July 2009

hu hu aku terima 2 ehh bukan tapi 3 berita gembira....

* Ahad (19 julai 2009) Ajun a.k.a ( opismate) aku dah selamat bersalin.... dpt baby boy

* Selasa ( 21 Julai 2009 ) azura a.k.a my best friend dahn confirm pregnant so.. insyaAllah dlm mac 2010 zura dah jadi mama

* Hari ni tamat audit iso ( recertification audit) .. dan yg plg lega takde NCR cuma OFI.. takpelah dah cuba yang terbaik.. kita buatle improvement kan.. lepas ni leh le tarik nafas sikit.. dah berhempas pulas smpi naik demam aku.. hu hu boss aku a.k.a K anis.. org plg lega kot coz dia yg bagai nak rak duk pulun... yg lain pun sama... tahniah buat semua warga UPSI

itu je utk N3 kali ni.. bawah ni aku tepek gmbr anak si Ajun....


Muhammad Rusydi Mohd Rafie

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP