22 jun 2010

23 June 2010

semalam 22 jun 2010
semalam adalah birthday hubby aku.....
aku lupe sangat.. dah thari br aku teringat .. terus call hubby... tahun ni aku leh lupe langsung...masa lunch terus je singgah secret recipe beli kek...

balik dr lunch, park keta bertembung ngan k ina... k ina bgth hb k naida meninggal... accident di KKB.. aku mmg terkejut sangat..... yelah... aku menyambut birthday hubby... k naida pulak kehilangan insan yang paling disayangi.. tempat bergantung....tempat bermanja...

walaupun aku hanya mengenali arwah dr cerita2 k naida & k anis ( dr zaman k naida bertunang ngan arwah).. tp air mata aku laju menitis... mengenangkan macam mana k naida nak hadapi semua ini... dengan anak- anak yg masih kecil.. apatah bila aku dengar keadaan anak sulung mereka amirul @ kami panggil 'mioii' apabila mioi tengok jenazah arwah .....
kuatnye izni ( staf taska ) kerana dapat menunaikan permintaan k naida agar dpt meberitahu mioi kematian bapanye yg dipanggil 'baba' . coz k naida tak tahu mcm mana nak bgth...masa tu izni & amelia yang membawa anak-anak arwah ke malim nawar utk urusan pengebumian arwah. ....

apepun aku doakan k naida tabah & kuat menghadapi ujian ini... Al Fatihah buat arwah.. moga rohnya dicucuri rahmat & ditempatakn di kalangan yang beriman... amin....





p/s : nanti ade mood br aku cite pasal besday & hari bapa ....

3 comments:

☆ lieya latif ☆ June 23, 2010 at 3:22 PM  

selamat hari jadi buat hubby lieza...moga sentiase dlm lindungan Allah dan dimurahkan rezeki selalu....

buat keluarga k. naida moga terus tabah dengan dugaan yg melanda...berat mate memandang,berat lagi bahu yg memikul....al fatihah..

MaDaM LiEzA June 23, 2010 at 3:29 PM  

terima kasih lieya..

tu le sedih sgt.... smpi skrg pun mcm terbayang lagi muka arwah... arwah tu penerbit rancangan kat RTM..

ieda June 23, 2010 at 5:10 PM  

takziah buat kawan lieza..

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP