weekends....

02 June 2010

ahad lepas hampa lagi... aku teringin giler nak makan steambot so ingat nak layan kat tmpt yg liana suggest kat SABAK RESTAURANT.. sampai je tgk tutup daa... waa rasa nak nangis.. tak tahu nak ke mana terus je ke JJ.... so nak lepaskan gian aku pekena le steamboat kat johnny's restaurant tu... bolehle buat lepas gian.. tp camner pun aku akan terjah gak sabak restaurant tu... abih makan terus bw hero main kat playland JJ tu... sementara nak tg along sampai dr t'ganu, pastu terus ke rumah along di Damansara


ngapelah ko tutup ari aku pegi????



nampak gaya tak merasa le lagi.....

mana nak pegi ni...
sini pun jadikle...

punye lapo.. dah abih br teringat tak snap gambar...
abih hati dapat main...
ni le satu2nye gmbr yg berjaya aku curi snap.. mamat ni punyele payah nak bergambar...

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP