add reason leave : urusan bersama kengkawan

12 January 2012

itu le alasan aku mohon cuti ari tu.. setahun sekali wajib pegi bersuka ngan kawan2 aku ni..  mesti kena time keje pasal anak2 perlu dihantar ke taska... bertolak pun seawal org masuk keje...
aku awal2 dah prepare ayat supaya hero kecik aku a.k.a Faidhi tak mengetahui misi mak2 org yang hampir tak sedor diri ni...
agenda aktiviti pun dah ready... yg utama pastile melayan OMBAK RINDU..... 
pastu layan bowling... dah bertahun aku tak sentuh bola bowling... skills pun dah ke laut....
karaoke kena tunda pasal waktu dah hampir ke kemuncak.. tp shopping belum... so wajib dahulukan shopping...

tengok... aku asyik strike je ni!!!!
 macam nak strike je....
 iskh... tak strike rupanye... satu je lagi!!!!
 strike ni.....
 huh.. strike pun... yana ko jgn ingat skill aku dah ilang!!!

 TAHUN DEPAN KITA BERJIMBA LAGI YE!!!!!





0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP