sambungan cuti cuti port dickson

16 January 2012

pagi Ahad tu 1 Januari 2012... seawal pukul 8.00 kami dah terjun ke kolam..ikutkan air pancut semua on pukul 9.00 tp maybe sebab dah ade yang terjun.. so awal sistem air tu di 'on' kan.... tgk je on.. aku terus kejut Faidhi tanya nak mandi  dah ke... laju je dia bangun.. terus buka baju tukar baju mandi ha ha ha ha... 
tp aku sound suh dia gosok gigi... makan dulu baru leh mandi.. perut dah kenyang baru leh mandi psl ntah brp jam lak dia nak berendam kang......
hari kedua.. aku dah tak brp nak mandi.. so aku volunteer utk membawa kamera.. leh amik gambar sikit... sebagai kenangan... entah bila pulak nak dtg lagi....

 seawal pagi... air pancut semua belum 'on'...manusia dah ade 2-3 ketoi...






 seriau aku bila tgk gelongsor kuning & biru tu.. hero ekcik aku naik trn sorang2

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP