HARI BUMI PERINGKAT UPSI 2009

25 June 2009

hari ni ade sambutan hari bumi kat upsi.. tahun ni aku ngan yana gediks2 nak wakil BPAQ.. boss pun bg.. so pepagi td kul 7.30 dah berkumpul kat depan auditorium.. tp lambat gak bertolak dah kul 8 lebih.. tahu takde aku beria2 dtg awal.. ni le janji MELAYU... so kitaorang dihantar ke check point yg sepatutnye.. CHECK POINT 10.. bila tiba je kitaorang diarahkan turn.. (dah mcm kena halau psl tak byr tambang je).. pelik gak tmpt yg kitaorang turun tu takde tanda ape2. rupanye2 AJK lmbt dtg... dah tg dlm 15 min br AJK smpi bw payung ngan bekalan breakfast roti ngan mineral... iskh tak tahan .. aku dahle biasa heavy breakfast.. yg plg bengang rupanye tmpt kitaoarang turn tu salah.. so kena menapak beramai-ramai ke tmpt yg betoi.. eee kalau jumpe mamat yg arah drebar tu supaya trnkan kitaorang tu.. mau aku cekik2 dia...

ni posing sementara tg bas bertolak


ape yg ko nak ckp azura ???


semua peserta hari bumi upsi kena pakai reben ni..

posing mangsa-mangsa yang dihalau turun bas.. hu hu hu

haa.. tu le semua aksi kitaorang sementara menunggu peserta larian tu tiba.. dlm 9.40 am br smpi... dgn membawa banner dan sepanduk... ( gmbr aku masa tu takde coz tak sempat nak bg kamera kat kameraman tu... rugi2 aku siap lari pgg banner bersama dato vc lak tu... takpe nanti aku minta kat shida ye.. boleh ye shida ... ) shida tu camerawoman dari dept PTPM...

bila sampai je kat tapak kampus upsi (proton city) tu... kitaorang duk dulu sambil mendengar ucapan dato vc.. pastu mula le aktivit menanam pokok.. Arghhhhhh tertipu sungguh.. ingatkan tanam beramai-ramai seperti yang dimaklumkan. rupanye BPAQ dpt 3 pokok... dahle 3 org je ade termasuk dr husni... hu hu maknane satu pokok sorang.. aku ni dahle tak penah nak menanam pokok pasal tangan aku ni panas.. aku kalau petik daun kari org pun... 2-3 hari lepas tu okok tu sure layu mati.... tp takkan nak bg alasan tu pulak kan.. so aku dgn gigih menanam.. ape nak jadi jadile... Harap2 hiduple pokok aku tu... pokok aku no 88.. harap maklum ye..
sambil menanam sempat gak berposing... he he... dlm kul 11.30 tengahari semau dah setel... aku balik umah dulu coz nak mandi tukar baju.. taks anggup nak masuk opis dgn badan yg lenjun dan berbau he he he....


0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP