SELAMAT BERBUKA PUASA (1 REJAB)

24 June 2009

Alhamdulilah dapat gak berpuasa sunat 1 Rejab. Memula cadangnye nak beli je lauk untuk berbuka memandangkan zura kata dia balik lambat.. tup tup dah berubah lak fikiran aku nie.. duk teringin nak makan ayam goreng tepung... tiba-tiba liana lak ty ngape tak buat je ayam lemon.. aa betoi gak kan.. so blk je keje ingat nak ke kedai beli ape yg patut.. tapi tak dpt hujan selebat-lebatnye... tp menu tu tetap diteruskan hasil dr bahan mentah yang ade dekat umah dan liana lak bg bahan2 yg aku takde...

Sampai umah pun dah hampir kul 6.20, so aku terus mandi dulu. lepas solat brle operasi bermula.. sib baik dlm kul 7.05 dah setel masak... hu hu tunggu waktu berbuka jelah... perut pun dah menyanyi..... azan je.. berbuka puasale aku dan azura dgn menu yg ala kadar tetapi cukup mengenyangkan....

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP