tagged dr mcna

09 June 2009

award dan tag ni aku dapat dr mcna (ina ict).. 5 fakta menarik pemberi award nie :

1) ekceli aku panggil dia ina ict.. coz dia keje dept tu kat upsi ni
2) aku kenal masa dia anak dara... sekarang dah ade anak sorang irfan yg mata bulat
he he
3) hb dia pun keje upsi
4) ina ni aku kenal coz ms mula nak minta tlg psl sistem kew kat upsi.. masa tu
pakai intac kot... sekarang dah guna myfis
5) orgnye cukup senang minta tlg bab it ni.. call je tak yah susah2.. kekadang ade
gak yg jenis minat tlg sikit sgt tp semau nak ade hitam putih... tp ina ni tak..
dia tlg je kalau dia free and dia leh tlg

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yang seterusnya

1) aku isteri kepada Farizal dan ibu kepada seorang hero 'Faidhi'
2) berjinak dgn dunia blog baru gak dalam tahun 2006
3) aku suka memasak tetapi masakan jenis melayu hu hu means bukan buat cakes atau cookies ke.. itu sekali sekala je.... selalunye kat uamh pantang ade masa aku suka masak.. smpi hb aku ckp 'sayang ni kejap2 masak. ketat dah perut abg' he he.. tambah kalau aku tension aku lagi suka masak..
4) aku kalau org tengok kecik je tp aku GARANG... walaupun aku manjakan Faidhi tp kalau dia degil kena gak piat he he tp bukanle dera
5) aku suka tgk cite BOLLYWOOD he he...
6) dah nak masuk 6 thn aku ngan hb duk asing... weekend baru jumpa... kalau kira masa tunang dah 7 thn lebih le...
7) tahun ni hb plan cari jalan supaya leh duk sekali... dia dah tension nanggung rindu kat anak dia tu
8) aku ni KERASTANGAN so jgn haraple nak tgk aku decorate ape-ape... aku suka keje kaum adam... cam bertukang.. tukar lampu ke.. repair ape2 ke.. kalau kat umah ape2 yg rosak aku le "minahgyver" nye
9) yg bangga sikit.. aku ni buat ape pun mesti aku usaha selagi boleh... means kalau bg ape2 job kat aku... selagi aku leh pikir nak setelkan aku akan buat
10) aku penah jd minah rempit satu masa dulu he he... tp taubat dah.. aku sayang nyawa aku.. yg plg nyata time tu aku leh pikir yg AKU SAYANG EMAK ABAH AKU....

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan desribe tentang mereka
-
aku tak tahu nak tag sape.. so sape nak ambikle...

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP