SELAMAT HARI LAHIR ABAH

09 June 2009

1 jun 2009 ari tu genap usia abah yg ke 57 ( moga panjang umur dan murah rezeki leh cepat gi mekah buat haji, amin...) tp kalau ikut ic baru 56.. biasale org dulu-dulu lambat daftar... so kebetulan mg lepas mak, abah ngan pali dtg tg malim coz ingatkan hb aku tak dtg.. jd mak tak nak faidhi sunyi ( maklumle cucu kesayangan) rupanye ayah faidhi dtg gak mlm tu smpi lebih kurang pukul 2am.. semua dah tido masa tu.. so mlm minggu tu mak ajak makan luar coz nak belanja sempena besday abah... kat tg malim ni takde choice sgt so plan ke dusun bay je.. kat bwh ni ade le sikit-sikit gambar yg aku snap

p





0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP