aku yang menanggung.. hu hu

03 August 2009


ARGH.... TAK TAHAN!!!!

Bulan ni 'lampu merah' yg aku alami betoi2 mengtension kan aku... sakit hu hu.. tp tak sesakit bulan lepas yg memaksa aku ke klinik gak... pelik gak 3-4 bulan kebelakangan ni bila dtg je... mesti aku alami sakit perut a.k.a senggugut.. ikutkan sejak dr first time kena ms sek dulu smpile 4 bln lepas aku tak penah ade masalah ... so mmg tak tahu rasa senggugut tu... tp bila dah kena br tahu.. mcm tu sakit senggugut he he.. patutle masa sek dulu ade member aku yg smpi pengsan menahan sakit... erm... aku runsing betoi.. kena ikhtiar ni coz takkan nak biar.. tak elok kan... last2 aku dah buat keputusan nak amalkan mkn produk ni.. algipun hb aku kebetulan br je jd ahli.. so harga pun ok.. dr review yg aku baca byk feed back postif dr pengguna.. yg paling penting HALAL....


SET RAWATAN SENGGUGUT HPA

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP