DALAM TAWA ADE SEDIH..

12 August 2009

tawa?sedih ? of coz lah .. setelah hmpr 6 thn duk separate ngan hb... insyaAllah bermula sabtu ni dah duk sekali kat tg malim... barule rasa seperti sempurna sikit hidup berkeluarga.. yelah.. sebelum ni weekends je kalau tak aku balik ipoh, hb yg dtg tg malim... dah mcm ape je ... org panggil PJJ
tp dlm aku hepi ade gak yg sedih... yg sedihnye umah yg aku dan hb beli bersama kat ipoh tu kena le ditinggalkan.... lepas dah angkut semua brg ke tg malim... dah nak disewakan... sayang nye rasa... tp ape leh buat kan he he...
hb aku lagi sedih coz selama ni dia yg byk duk umah ipoh tu.. lepas tu dia lak kena lepaskan satu peluang keemasan ( kalau aku, aku tak lepaskan ).. peluang tu atks elalu dtg.. tp dia akat peluang utk hidup bersama family lagi bermakna... betoi gak kan... so dia lepaskan keje lama dia dan terpaksale bersedia nagn cabaran keje tempat baru.. ntah mcm mana ragam org sekeliling, ragam boss baru.. .. takpelah kan bang... nak sesuatu kena gak lepaskan sesuatu kan...

0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP