FAIDHI... FAUZAN... BASIKAL... AKU...?????

02 August 2009

guess ape motif n3 aku kali ni... bulan ni besday faidhi & fauzan.. so aku mmh dah plan nak belikan basikal sbg hadiah besday diaoarng... so dlm thari td otw gi umah mak aku... singgah kejap kedai basikal.. plan awal nak survey dulu coz majlis besday mg depan...
erm sampai je kedai punyele excited si faidhi.. maunye tak dr semalam dia dah ajak aku gi kedai beli basikal. pepagi td bangun je tido dia dah siap sound ibu & ayah suh mandi... dia tak sabar nak ajak gi kedai basikal. dalam keta otw tu siap dia nyanyi " yeah, yeah li (beli) beskal"
akhirnye terus beli satu utk faidhi & fauzan.. tak sempat tg mg depan le jawabnye. tapi utk fauzan aku belikan basikal kecik je sesuaile dgn umur nye yg br setahun tu.. basikal tu pun tak sempat tg besday utk dirasmi.. dpt je terus dilanyak oelh diaorang... takpele janji hadiah besday ibu a.k.a maksu dah bg ye faidhi fauzan.. so jgn minta lagi ye sabtu nie..
aku lak? aku pun dapat tp buakn hadiahle..ekceli arntai nikah aku br je putus.. so mcm biasa le laju je aku ajak hb aku gi kedai NG (kedai emas fav aku tu) dari niat nak pateri balik.. terus jd lain.. aku terus sambar satu yg lain.. he he pueh hati.. dpt gak ..










0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP