berdosanye rasa....

13 April 2010


hu hu tadi call mak... coz hp abah tak berjawab....
bla... bla..bla... borak ngan mak ( sambil mendengar irama ketuk kuali) coz mak aku kan meniaga kedai makan... so dia ngah masak le.. anak nyer sibuk kacau....
tetiba mak ckp.. rupanye abah ade kecik hati ngan aku... abah ingat aku marah kat dia.. sedangkan ms kejadian tu ( sabtu lepas) aku betoi2 takde niat pun.. saje nak usik abah & emak...
lepas tu aku ckple ngan abah.. minta maaf .. terus aku nangis.. abah lak susah hati psl aku smpi nangis.. he he sensitif giler aku ni kalau masuk bab abah ni... psl aku mmg manja ngan abah... kemahuan aku dr kecik leh kata semua abah turutkan.. so kalau aku buat silap sikit.. abah cepat terasa... nasib baik le abah dah maafkan td.. hu hu lega rasanyer.. sabtu ni abah datang umah.. coz ade family gathering kat umah maksu aku di Klang....

1 comments:

Anonymous April 14, 2010 at 4:16 PM  

ajun: wah terharunya baca kisah mu ini..alhamdulillah bagus tul terus minta maaf kan.

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP