CONTEST.... pelik tapi itulah kebenarannya....

30 April 2010

STICKY MODE


CONTEST " PELIK TAPI ITULE KEBENARANNYA"

hu hu kali ni madam lieza a.k.a aku sendiri le tu nak buat contest.... motif contest : saje suka-suka.. lgpun aku ni suka beli perfume tp tak suka body lotion .. so aku guna perfume & body wash je.. so selalunyer body lotion tu smpi naik expired tak dipakai.. last2 buang... so aku pikir baik aku bg sesape kan....

syarat-syarat contest ni mudah je...


  • Letakkan gambar kasut ni di post entry anda psl contest ni....
  • WAJIB menjadi follower riezalieza.blogspot.com & masukkan dalam bloglist anda.
  • Hanya seoarang pemenang dipilih... pemenang akan dipilih leh juri yg dilantik... ehem.. ehem...
  • Jangan lupa tinggal comment anda bersama link entry anda. Kalau tak kang.. camner aku nak jejak korang
  • Tarikh tutup 30 April 2010 @ 12AM.
cara - caranyer...
  • ceritakan ( jgn panjang sgt jgn pendek sgt) tabiat anda yg pelik.. yg anda rasa unik ..
  • letak satu gambar yg "related" dengan tabiat anda.
  • biar honest ye means tu tabiat betoi bukan direka....
  • contoh: ( ni tabiat aku... yg nyata bukan rekaan)
aku ni ade tabiat yg pelik bagi aku.. aku selalu hilang sebelah kasut .. tahu kenapa?? coz aku selalu naik kereta sebelah kaki masuk kereta ..sebelah kaki lagi bila dah tanggal kasut baru aku langkah naik kereta balik(tanpa aku sedari)... minggu ni je aku dah hilang 2 kasut dr 2 pasang yg berlainan... satu hilang di pekan tg malim... satu lagi aku rasa kat parking keta... tabiat ni dah lama dari kecik... kejadian first masa aku berumur 12 thn rasanyer.. aku & family hadiri kenduri.. bila abih kenduri singgah supermarket.. bila nak turun aku perasan kasut aku takde sebelah je... jenuh le semua nonggeng cari konon ade bawah seat depan kan... bila tak jumpe bapak aku cadang suh patah balik umah kenduri tmpt bapak aku park tu... smpi je.. mmg betoi kasut tu ( sebelah je ) betoi2 ade kat "BEKAS" pintu kereta tmpt aku langkah masuk keta... hu hu malunyer... dan kejadian seumpama itu masih berulang sehingga ke hari ini..... aku tak tahu camner nak buat lagi....


dan hadiahnyer .............
PARIS HILTON BODY LOTION 90ml ( ni ori punye ) tp tanpa box tau...



5 comments:

Puan ApasH April 14, 2010 at 4:17 PM  

alamak..x sedar samada ade tak perangai pelik ni..cane nk join contest..ish...ish..

☆ lieya latif ☆ April 15, 2010 at 10:33 AM  

keh keh keh ...mmg pelik tabiat lieza ni.....sebijik hubby lieya....dah 2 kali gak ...tapi nasib baik selipar jepun jek....wakakakakaak....

good luck dlm mencari pemenang yeak!!~~

A.I April 16, 2010 at 10:24 PM  

AKU NAK JOIN!!!!!!!!!!!

aku guna entry aku yg harini ye (^_^)
lalalalalalalala

ieda April 18, 2010 at 7:57 PM  

salam lieza...dah join..

http://zamieda-lifeline.blogspot.com/2010/04/contestpeliktapi-itulah-kebenarannya.html

A.I April 19, 2010 at 8:04 AM  

NI LINK AKU : http://aizahkaman.blogspot.com/2010/04/yang-jelik-yang-pelik.html

(^_^)

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP