jengah NUR SORFINA AFZA

14 April 2010

sabtu lepas.. aku baru berpeluang gi tgk anak zura kat sg besar.. coz mg lepas kan abg aku kahwin.. camner nak gi jengah kan..... tp smpi pun dah petang coz hubby kena stay keje smpi kul 3 pm.... he he kecik je rupanye baby fifi ni... rasa cam besar lagi faidhi ms lahir wlpn tak cukup bulan .. psl faidhi kepala besar.. baby fifi ni kecik je kepalanyer.. gegirl kan.. biarle kepala kecik br cantik... hu hu rupanye baby fifi ni syok je lena dlm pangkuan aku.. pastu letak atas riba lagi dia nyenyak.... letak je kat tilam kejap je mata dia dah bulat balik.. iskh iskh.....iskh ni buat lagi taks abar nak dpt ahli baru ni... Ya Allah Ya Tuhanku.. moga ader ezeki aku nanti...





2 comments:

☆ lieya latif ☆ April 14, 2010 at 11:24 AM  

Tu la kan...rindu tul bau baby huhuhuhu....wah, pandai memilih si comel nie, time kene pegang syok tdo yeak...letak je mate bulat yeak....abis laa mamanye, kene berkepit jek laa heheeheh...tapi budak ni tukar2 bulan....mane tau bulan depan kaki tdo plak heeheheeh....

lunar wolf May 1, 2010 at 5:12 PM  

..comeinyer ncik baby~...comei2!!!~

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP