aku suka yeah!!!!!!!

08 July 2010

he he gambar je sudah buat aku tersenyum.. itule juga senyuman ku ketika hampir subuh pagi tadi.. saat pengadil meniup wisel penamat.. aku tersenyum riang pasal Jerman dah kalah. ha ha spain akan bertemu belanda final world cup nanti.....

aku bukan tak suka sangat jerman tp aku masih tak leh terima depa kalahkan argentina 4-0 ari tu.. sian tgk messi nangis... ha ha ha

yang pasti isnin ni aku dh apply cuti & cuti ku juga telah di approved.. world cup kali ni pasti jadi milik Spain.. ( tetiba Belanda menang?? ayoyo ade yg guling2 lak nanti)

p/s : sian team fav aku brasil suku akhir pun tak dpt masuk.. abih camner tu? portugal pun sama... pastu pilih argentina .. kalah juga.. so pilihan keempat adalah Spain.. harap2 tak mengecewakan...

2 comments:

☆ lieya latif ☆ July 9, 2010 at 9:51 AM  

amboi lieza pun layan bola ke...bagus tul...mesti same2 leh tgk ngan hubby kan..same2 jerit gol..same2 mengomen time pelawanan....lieya plak, hubby tgk bola, lieya sedap membuta hahaahahaah.....

MaDaM LiEzA July 9, 2010 at 11:12 AM  

hu hu mmg dari kecik layan bola.. tapi EPL lieza jarang sikit layan.. yg mmg tak miss.. liga dlm malaysia cam liga super tu.. ( sokong bola sepak negara kan) & world cup ...

cuma skrg bila liga m'sia lieza dah jarang ke stadium psl jauh.. dulu duk ipoh.. leh le stp kali games perak main .. lieza trn stadium.

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP