info yg leh dikongsi untuk org pelupa cam aku...

19 July 2010

he he.. saje je nak cite dlm blog... aku rasa ramai yg dah guna & tahu... tp psl aku baru gak tahu & guna.. so aku hebahkan pd kengkawan yg terdekat.. rupanye ramai gak yg belum guna.. so alang-alang aku publish kat blog......

aku ni kan pelupa tahap gaban.. so kekadang bila ape nak buat aku tulis kat kertas ke buku nota ke.. pastu aku lupe kat mana aku catat... so inisiatif sekarang ni aku guna goggle desktop.. so ape2 je aku taip je kat ctu psl ebnda tu kita leh letak kat sidebar desktop kita.. yg best ade macam2 gadjet yg kita leh masukkan ikut suka kita... mcm aku letak.. gadjet "to do","gambar" , "jam" dll ... contoh benda tu cam ni


ha nampak tak yg kat tepi tu... itule dia...

kalau nak download klik je link ni


3 comments:

ieda July 19, 2010 at 8:18 PM  

buatnye sehari tu takde letrik cemana????hahaha..
akak pun sama..selalu terlupa.esp bab cari barang.kdg2 sampai bergaduh dgn anak/hbby.pastu bila jumpa buat senyap jelah kann..

☆ lieya latif ☆ July 21, 2010 at 11:55 AM  

lieya ni PA...so selain dari diari bos, reminder cam lieza buat ni pun berguna sgt....mmg leiya pun pakai camtu....penuh catitan kat situ....hari nak kene ganti puase laaa...hari period laaa heheheeheh

MaDaM LiEzA July 21, 2010 at 3:53 PM  

k eida : itu x dptle nolong... ni lieza guna kat opis je.. kalau kat uamh tmpl notes kat fridge je...

lieya : aa.. senangkan....
ehem ehem.. ade lagi ke hari period mu ni?

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP