i'm coming..............

09 July 2010

hu hu tak sbar tunggu pukul 5... pasal nak cabut balik umah mak kat Ipoh pastu terus menuju ke destinasi percutian kali ni... ala dekat je tp sebab dah lama giler tak ke sana..dan itu lokasi paling strategik yg dipilih untuk percutian mengejut ni... psl tak paln sgt.. tetiba bila cerita kat hubby pasal KETENSIONAN DENGAN KEJE SEKARANG.. tiba-tiba hubby suggest kita gi bercuti.. mula nak buat pakej honeymon tp bila pikir balik tak sampai hati nak tinggalkan hero kesayangan aku tu ... so ckp kat hubby kita gi le bertiga... kang takde faidhi pasti sunyi ...

so mana aku nak pegi.. tungguuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!! kalau aku sempat update masa kat sana aku akan publish dr sana ye psl aku ttp bw berukband dan lappy ku itu...


gambar sekadar hiasan dan klu sahaja.. ha ha ha

3 comments:

A.I July 9, 2010 at 12:28 PM  

dah lama aku tak gi bercuti...huhuhu

ApasH July 9, 2010 at 2:42 PM  

pangkor ke liza??

MaDaM LiEzA July 9, 2010 at 4:09 PM  

k ai : akak duk sibuk mengandam.. mana ade masa dah... xpe nanti ade rezeki lebih akak terus gi oversea jejalan....

k ai: agak2 nanti aj kawin kan .. dia ke make upkan naemah.. best gak hubby sendiri yg make up.. sejarah tu

apash : he he nanti aku publish ye

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP