macam mana aku nak marah yek?

29 July 2010






korang ingat tak cite psl hari ibu aku dapat kad ni dari hero kecik ku? haa kalau korang nak tahu itule perisai dia sekarang...

aku ni kan kategori ibu garang.. so kalau dia menyemakkan rumah @ buat perangai.. mmgle suara aku akan naik.. so skrg dia akan jwb mcm ni

aku : faidhiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! ngape faidhi bla.. bla..bla...

faidhi : ibu ni... Ad dah bg ni pun ibu marah lagi... Ad minta maap ye.. ( nangis ngada2 sambil tunjuk bunga kad tu kat aku)

so kesimpulannye camner aku nak marah dia? bila marah mesti aku kalah lepas tu.. iskh iskh faidhi dah gunakan psiko ni.. bahaya bahaya...

p/s : ayah dia baru kena sekali dia gunakan brg yg dia bagi sempena hari bapa ari tu ....
ayat dia guna sama cam aku tp dia tunjuk arah tombol pintu .....



0 comments:

Loading...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP