suka suki di genting

26 July 2010

semalam... bangun pepagi terpikir nak ajak hubby gi genting... pastu ajakle zura sekali psl hubby dia x dtg minggu ni.. minah tu bab berjalan on je.. so dlm kul 10 gerak.. singgah makan jap... pastu terus menuju destinasi... sempatle main bbrp games... pastu hujan selebatnye.. semua outdoor games dihentikan.. patutnye genting kena buat satu rules baru.. kalau br masuk bbrp jam.. pastu ujan smpi ke malam.. depa kena le bg ape2 complimentary kan.. psl macam rugile pengguna.. yang kaya depa gak... .... so mcm biasale aku ni satu family bukan kaki posing.. soa dele bbrp gambar je yg diambik...

p/s: games-games di genting masih belum cukup menggayatkan aku.. buktinye gmbr instant yg diambik secara spontan..semua menunjukkan aku ngah senyum.. sampai hubby aku pelik.. yg nyata aku tidak membeli gmbr2 itu psl sekeping je dah RM30.. hu hu rugi.. cukuple aku & hubby yg tengok...











1 comments:

☆ lieya latif ☆ July 26, 2010 at 7:50 PM  

alahai syoknye pi genting...lieya pun rasenye dah lame tak pegi.....sonok gak kalo dpt gi bawak anak2 nie...hepi dieorg...tapi tu laaa, lieya takleh ar pi tempat sejuk2 ni...aku manjang laaapppaaaa...mmg ade potensi gemuk kalo dok sane hehehehehehe

alahai sayang lak ujan kan.....tak puas laa camtu kan...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP