ko memang bodoh @ tak pikir org@ mmg jenis pentingkan diri...

02 July 2010

ni cite pagi td yg merosakkan mood aku pepagi buta... korang angin tak kalau tetiba ade keta yg park betul2 10cm je dr belakang keta ko.... dahle time tu korang mmg ngah cepat psl br nak masuk keje.... haa itulah si bodoh tu buat pepagi td di depan taska....

masa aku park keta tu aku dah park senget coz aku antar anak aku kelas taska( konon park tanda kita tak park lama).. depan keta aku tu poko & himpunan tanah.... (psl ade keje pembinaan) masa aku dtg balik kat keta adele pompuan bodoh ni park betol2 blkg keta aku... yang bingungnye belakang keta dia adalah PARKING KOSONG yang boleh muat satu keta lagi..

masa aku nak naik keta tu dia ade.. so aku tgk le dia.. ingat dia nak undur sikit keta dia.. tgk2 dia leh selamba je jalan antar anak dia... aku dah angin dah... pastu dia terkedek2 antar anak dia.. aku hon sikit.. pastu dia leh lak pujuk2 anak dia.. psl anak dia buat hal tak mau masuk kelas.. yelah kan bebudak... dah tahu anak ko mmg selalu melalak tak mau masuk kelas... patutnye dr awal ko undurle sikit keta supaya aku leh kuar.. takkan ko ingat aku sanggup tunggu bersama-sama ko... atkpun ko dukung jelah anak ko masuk kelas dia kan...

apepun kesimpulannye ko AGB 282 ko mmg bodoh... pentingkan diri... dahle dari mula nampak ko.... mmg jenis muka tak reti nak senyum .. sedangkan keje satu organisasi.. dahle kategori baru je menjoinkan anak kat taska tu so.. respek le sikit...

5 comments:

ieda July 2, 2010 at 7:01 PM  

dia pun ingat nak park kejab jer kot..tu yg main hentam jer..
tp bab buat donno tu mmg hangin ler..kalau saya mmg hon banyak kali dah..

kmanblog.com July 2, 2010 at 11:31 PM  

kao pancit je tayar dia lain kali..atau kou tulis note kat wiper bro tu..kau tulis " TASKA BABAK KOU KE!!!"

NeenaAnuar July 5, 2010 at 2:35 PM  

hi salamm...

thanks coz sudi singgah my blog.. and this is my email address yeah! ;)

cute_ena19@yahoo.com

☆ lieya latif ☆ July 8, 2010 at 9:44 AM  

mmg selalu jadi camtu lieza...geram kalo ade org jenis penting kan diri sendiri nie......mmg patut pun lieza hon....bagi die gelabah sikit...lepas ni biar die beringat sikit...

MaDaM LiEzA July 9, 2010 at 11:14 AM  

yg lagi bengang ms hon pertama yg sikit tu ( ala-ala bunyi tak tu) dia pandang bukan nak senyum @ lamabi tanda tunggu ke.. tp dia bantai jelingan maut.. siap buat muka.. tu yg angin hon lagi tu... kalau berbudi bahasa hati kita pun sejuk.. tak kisahle kena tunggu kejap kan...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP